Nastał czas wymiany świec zapłonowych, do tej pory zamontowane były ( przez ASO ) Bosch o nr 0 242 230 500 ( przerwa 1.0 ). Na LPG zrobiłem dopiero 4 kkm ( ale w sumie mają już prawie 90 kkm przebiegu ), teraz zakupiłem NGK PFR5R-11 ( przerwa 1.1 ). W związku z tym pytanie: czy zmniejszać przerwę a jeśli tak to do jakiej wartości? Instalacja sekwencyjna BRC Plug&Drive, silnik 5.0 V8 225kW.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) przerwa na świecach
Jak zmieniam świece to stosuję się do zaleceń producenta świecy. Każdy producent na bieżąco ciągle udoskonala swe wyroby. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) przerwa na świecach
W zasadzie racja, tylko że producent podaje wartości dla pracy silnika zasilanego benzyną a nie LPG. Do gazu podobno dobrze zmniejszyć przerwę, wg rożnych opinii do 0,7 bądź o 0,2 mniej niż oryginał. Inni znów twierdzą że nie powinno się nic zmieniać. Pytam, bo być może ktoś już przerabiał ten temat, eksperymentowanie z regulacją przerw i wkręcaniem/wykręcaniem 16 świec jest dosyć czasochłonne...
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) przerwa na świecach
Ostatnio kupowałem na portalu aukcyjnym od producenta świece dedykowane do silników zasilanych gazem. Producent wychodząc na przeciw oczekiwaniom klienta przynajmniej pisze że mają zastosowanie do autek zagazowanych. W takim wypadku zajrzyj na stronki producenta i napisz maila. Na pewno odpowiedzą . _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 350 Skąd jesteś (miejscowość / region): pod w-wa, mazowieckie Posiadane auto: W414, vaneo 1.6 '02 LPG auto
Piwa: 17/2
Wysłany: Sro 11 Wrz 2013, 23:19
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) przerwa na świecach
Ja do LPG założyłem Denso irydowe. >>temat.
W tym przypadku nawet producent nie zaleca zmieniać przerwy. Właśnie taka jest zaleta irydowych świec, że wymagają mniejszej energii aby przeskoczyła iskra. Stąd nawet jeśli przerwa będzie większa niż zalecana fabryczna to zapłon będzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.