Witam wszystkich,
Potrzebuję znowu pomocy. W mojej Pandzie 1,1 z 2004 roku muszę dokonać wymiany reduktora. I tu zaczęły się schody. Jest to instalacja fabrycznie montowana i nazywa się chyba Tantarini (czy jakoś tak) nikt w Warszawie nie chce podjąć się wymiany tego reduktora. Co mam zrobić? Czy ktoś miał podobny problem?
Witaj , czy możemy poznać powód wymiany?jaki przebieg ma instalacja?jak pracuje silnik ?. Może nie koniecznie trzeba zaraz wymieniać reduktor?Co do tego że nikt nie chce ,to myślę ze ASO da radę tylko koszty duże , zawsze można zregenerować .W tym modelu jest to opłacalne patrząc na cenę nowego oryginału,jest tylko jedno ale ,trzeba znaleźć zestaw fabryczny ! te allegrowe mimo że włoskie to nie do końca oryginały...
Konieczna jest wymiana gdyż zalewa reduktor gazem. Gazownik stwierdził, że trzeba wymienić ale on się w to nie bawi bo to Panda, plastikowy kolektor, instalacja Tantarini, niech Fiat się w to bawi. A Fiat ceni sobie 650 zł. Samochód przejechał na tej instalacji 192000 km. Pracuje prawidłowo nawet na gazie lepiej niż na benzynie. Jedyny szkopuł, to straszny smród gazu w samochodzie. Przy takiej cenie niebardzo opłaca mi się już naprawiać, gdyż jeszcze muszę w tym roku zalegalizować butlę. Macie jakiś pomysł?
No to nieźle pojeździł Tartarini przewiduje wymianę membran po około 60000 km ,lecz to trochę na wyrost moim zdaniem,Masz dwie opcje
1)wymienić reduktor na np tomasetto, powinien kosztować nowy ok 200 zł
2)zregenerować stary reduktor ,cena powinna być podobna jak za nowy zamiennik i zostajesz z oryginalnym sprzętem.
Nie wiem skąd jesteś ale może sprawdź sobie u przedstawiciela Tartarini moze jest w okolicy jakiś warsztat autoryzowany ,który zrobi to za normalną kasę i na firmowym zestawie naprawczym(zestaw taki powinien kosztować 80- 100zł)tu Masz tel do firmy ,tam się dowiedz 32 6096412 powodzenia.
Kiedyś u mnie gazownik też twierdził że trzeba bezwzględnie wymienić reduktor BRC bo jak nic brudny itp.
Chciał za reduktor 350 zł + robocizna.
Kupiłem zestaw naprawczy za 50 zł u innego, pół godziny pracy i jak nowy.
Wewnątrz reduktora było czysto, wystarczyło umycie dl samej zasady w ekstrakcyjnej.
Po czasie okazało się że w okolicy jest hurtownia części do instalacji gazowych gdzie zestaw naprawczy jest tańszy niż u gazownika. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.