Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość / region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
Wysłany: Czw 07 Sie 2014, 23:35
Temat postu:
Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Jak w temacie. Seat Alhambra. Instalacja Stag 300. Okolice 4 tysięcy obrotów i powyżej na jeździe na LPG, samoczynnie przerzuca na PB. Jaka może być przyczyna? _________________ Kto mieczem wojuje, od........ ...Hołd dla SEATA I HYUNDAI
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Kiedyś w podobnej sytuacji udzielałem się.
http://forum.auto.com.pl/viewtopic.php?t=189266
Tak więc nie szalej. Jeździj wolniej. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość / region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
Wysłany: Sob 09 Sie 2014, 23:55
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Osobiście obstawiałem wtryskiwacze, ale chciałem uzyskać potwierdzenia. Poza tym nie "szaleję", ale przymierzam się do holowania kempingu, a tutaj niestety trzeba "kiedy - niekiedy" depnąć .... Tym bardziej, że silnik to tylko 2,0 _________________ Kto mieczem wojuje, od........ ...Hołd dla SEATA I HYUNDAI
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
Wysłany: Nie 10 Sie 2014, 07:54
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Przyczyn może być kilka: wtryskiwacze lub reduktor, zapchane filtry gazu. Na początek wymień filtry: fazy płynnej i lotnej. Jak nie pomoże- wymyj wtryski, na koniec zostanie reduktor. Sam reduktor powinien wytrzymać ok 150kkm wtryski - od 20000 do 150kkm _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Poprę kolegę powyżej i dodam od siebie:
winne mogą być:
-filtry fazy lotnej i płynnej
-wtryskiwacze
-zapchany,zasyfiony reduktor, za mały przepływ gazu
-map sensor gazu,dojście ciśnienia gazu do niego,podciśnienia,elektryka
-przyblokowane przewody od zbiornika do reduktora, lub za mała średnica
-ustawienie parametrów instalacji gazowej, jakie są ustawione max obroty na gazie
-ustawienie parametrów instalacji gazowej,jakie jest max obciążenie silnika na gazie
-elektryka instalacji....np brak masy ... _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość / region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
Wysłany: Wto 12 Sie 2014, 20:44
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Wymienione zostały filtry. Na komputerze jednak wskazywało za niskie ciśnienie gazu. Zostało ono zwiększone i teraz jest okey. _________________ Kto mieczem wojuje, od........ ...Hołd dla SEATA I HYUNDAI
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Toronto napisał:
Wymienione zostały filtry. Na komputerze jednak wskazywało za niskie ciśnienie gazu. Zostało ono zwiększone i teraz jest okey.
Czyli ustawienia nieprawidłowe....same nie przestawiły się...
Albo druga opcja że reduktor podawał za małe ciśnienie co świadczy o jego stanie do remontu /jeśli nikt nim nie regulował ciśnienia/ lub zmniejszony przepływ gazu przewodami lub z wielozaworu do parownika......zanieczyszczenia mechaniczne...
Co do przebiegów parownika, to np. zawoli zeta po 60.000 km potrafi być zapieczona prawie że plastyczną masą....dużo zależy od jakości gazu.... _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..
Toronto napisał:
Chyba wariant drugi wchodzi w grę...
Jaki masz reduktor? Ile przebiegu na nim?
Czyszczenie całego /ale każdy element rozebrać/ i wymiana membran itp daje dobre efekty. Wyjąć cały z komory i rozebrać na części, wyczyścić mechanicznie i preparatem do przepustnic/albo rozpuszczalnik/ , założyć nowe zestawy naprawcze i będzie oki.
Co do przewodów zasilających to wystarczy przy ciśnieniu z gazem odkręcić i wypuścić gaz, albo odkręcić przy zbiorniku i reduktorze i przedmuchać. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.