Alfa Romeo

ogłoszeniaceny używanychdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum ALFA ROMEO Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Pią 05 Gru 2014, 17:03
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


asziatko napisał:
To teraz tak na dobra sprawę mogę mieć w ogóle źle wszystko zrobione w instalacji LPG. Stąd takie spalanie jest.

A jak bym podjechał do innego gazownika i żeby mi wyregulował instalację będzie to złamanie warunków gwarancji albo coś w tym rodzaju?.





Kolego tak jak napisałem....założenie instalacji to początek,parametry wpisane w sterownik czy ustawione na osprzęcie np. na dyszach/średnica rozwiercania/ itp... mogą nie sprawdzać się w danym aucie, w tym konkretnym przypadku.Różne są sterowniki,wtryskiwacze i osprzęt, a i silniki takie same nigdy nie są zbieżne.
Tak obrazowo to np. sprawdzamy wszystkie parametry pracy silnika przy takiej średnicy dysz i takim ciśnieniu i takich nastawach sterownika itp.....a w przypadku problemów szukamy przyczyny i zmieniamy nastawy itp np. średnicę dysz/nie wspomnę o montażu elementów i ich poprawianiu...a może być tego sporo/.
Korygujemy i poprawiamy to co z założenia powinno być dobrze bo okazało się że nie daje pożądanych efektów.To jest czasochłonne i często słychać że ...to się ułoży...albo ten typ tak ma itp itp.
Dlatego nie które warsztaty zbywają klientów bo profit żaden a robota dodatkowa i żmudna.

Artur do innego gazownika możesz jechać żeby sprawdził nastawy i przejrzał instalację,powiedz mu w czym problem, a gaziarz w innej miejscowości bez kontaktów z twoim...korygowanie nastaw w sterowniku odnotuje komp i będzie lipa.

Nie musisz mieć wszystkiego źle/i ja tak nie myślę/, tylko prawdopodobnie trzeba zrobić poprawki.
Powolutku i nie wkurzaj się...po woli ogarniesz wszystko.


Dzięki za browar Wink Very Happy
Pozdro Maciej
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Pią 05 Gru 2014, 18:54
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Mam dwóch gazowników co serwisowałem jeszcze poprzedni samochód i nigdy nie było problemu jak zrobili regulację.

Mogłem u nich założyć instalację LPG ale była droższa o 300 - 350 zł w porównaniu do tego co założyłem. Kasa nie mała ale widzę teraz że mogło by być lepiej.

Jestem spokojny Smile tylko nie co mnie to denerwuje że nie ma jeszcze 200 km przejechanych na liczniku od ostatniego tankowania LPG a już mi co nie kiedy świeci rezerwa. Jak by nie było weszło mi wtedy 30.54 l LPG zaokrąglając do 200 km przejechanych wychodzi średnia 15.27 l to jest zbyt dużo jak by nie było.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
Deeno

Auto Maniak



Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 506
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: C5 III Tourer 2.0 HDI 163KM 2011
Piwa: 34/6
Wysłany: Pią 05 Gru 2014, 19:42
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


asziatko napisał:
Jestem spokojny Smile tylko nie co mnie to denerwuje że nie ma jeszcze 200 km przejechanych na liczniku od ostatniego tankowania LPG a już mi co nie kiedy świeci rezerwa. Jak by nie było weszło mi wtedy 30.54 l LPG zaokrąglając do 200 km przejechanych wychodzi średnia 15.27 l to jest zbyt dużo jak by nie było.

Ja bym się nie sugerował kontrolką tylko sprawdził doświadczalnie ile jesteś w stanie przejechać na pełnym zbiorniku i potem po prostu patrzył na licznik dzienny, który kasujesz po zatankowaniu do pełna.
Jak miałem LPG w poprzednim samochodzie to mi chcieli tę rezerwę regulować po założeniu ale powiedziałem że szkoda czasu Wink
Powrót do góry
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Pią 05 Gru 2014, 19:47
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Teraz wyjeżdżę do "0" bak LPG i zobaczę ile zrobię km - po mieście praktycznie teraz jeżdżę tylko.

U mnie wiem że ustawiali rezerwę po przejechaniu 1000 km jak byłem na bezpłatnym przeglądzie.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 12:42
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


W jednym z poprzednich komentarzy pisałem Ci o problematycznych wskazaniach ilości lpg i że musisz sprawdzić w rzeczywistości....butla do pełna i wyjeżdżone do końca.
Jeśli tankujesz na tej samej stacji to zawór odbija w tym samym momencie, tak więc i samo dotankowywanie pozwala wylapać zużycie gazu na kilometry.

Z ceną za instalację nie jedna osoba już żałowała...czasami lepiej dołożyć 200-300 zł i mieć spokój.Ale nie można twierdzić że tam gdzie jest taniej to jest zawsze źle Wink ...wszystko zależy od wykonania i tu i tu może być ekstra albo lipa.

Akurat sprawdzam-poprawiam-przerabiam instalację w aucie znajomego...instalka prawie 2 lata,15.000 km przebiegu i problemy od samego początku....
A wyszły błędyi to takie o których mówimy że nie możliwe żeby były Shocked Shocked Shocked począwszy od złych podłączeń elektrycznych/trudne do uwierzenia ale podpięcia na 6 garów do lpg i rozcięcia wtrysków benzyny na sterownik lpg/ Evil or Very Mad skopane zasilanie przewodami lpg na V6 w tym mozaika 6 wtrysków hana/różne kroćce,a po za tym jedna niebieska a pięć czerwonych Shocked Evil or Very Mad / reduktor zawoli S jak po 60.000 km przebiegu/czyżby wstawiony używany???/....a w środku zamiast 2 sprężyn przy membranie tylko jedna... Shocked Evil or Very Mad Twisted Evil ...że nie wspomnę o śrubach reduktora skręconych na "szczeliwo".........to tylko część problemów i uwierz że łatwiej byłoby wykonać instalację na nowo niż poprawiać.....a instalka kosztowała 3.500 zł Evil or Very Mad Twisted Evil

Nie twierdzę że zawsze tak jest ale zdarzają się cuda Shocked Evil or Very Mad Twisted Evil
Pozdro Maciej
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Reklama








Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 12:42
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 13:17
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Takie pytanko, jak bym zrobił zdjęcia instalacji LPG w swoim samochodzie i wrzucił na Forum będziesz mk0367 coś w stanie więcej powiedzieć czy jest dobrze, źle, fatalnie?.

Cena nie zawsze idzie za jakością to prawda, jakość tu bardziej ma znaczenie w założeniu instalacji LPG przez tego co to zakłada. Jak widać na Twoim przykładzie poprawiasz masę błędów po gazowniku co wziął za instalację 3.500 zł.

mk0367 mówisz że jak się świeci rezerwa to nie oznacza jeszcze że butla jest pusta?. To znaczy prawie pusta X litrów ma jeszcze i coś tam jeszcze km się zrobi.

Może inaczej zapytam, teraz to LPG co mam wyjeździć do końca do włączenia sygnału dźwiękowego w centralce że brak LPG czy dolać, do tankować LPG?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 14:48
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


asziatko napisał:
Takie pytanko, jak bym zrobił zdjęcia instalacji LPG w swoim samochodzie i wrzucił na Forum będziesz mk0367 coś w stanie więcej powiedzieć czy jest dobrze, źle, fatalnie?.

Cena nie zawsze idzie za jakością to prawda, jakość tu bardziej ma znaczenie w założeniu instalacji LPG przez tego co to zakłada. Jak widać na Twoim przykładzie poprawiasz masę błędów po gazowniku co wziął za instalację 3.500 zł.

mk0367 mówisz że jak się świeci rezerwa to nie oznacza jeszcze że butla jest pusta?. To znaczy prawie pusta X litrów ma jeszcze i coś tam jeszcze km się zrobi.

Może inaczej zapytam, teraz to LPG co mam wyjeździć do końca do włączenia sygnału dźwiękowego w centralce że brak LPG czy dolać, do tankować LPG?.



To co można wyłapać z foto to podpowiem...połączeń elektrycznych tak nie sprawdzisz i ustawień także.Zrób foto reduktora i przewodów lpg od niego do wtrysków,miejsce położenia czujników np. ciśnienia i temperatury gazu,listwy wtryskowej/średnicę dyszy albo typ wtrysku jaki masz?/,sposób rozłożenia przewodów od wtryskiwaczy do kolektora z uwidocznieniem wężyków...itp
Samodzielnie sprawdź typ reduktora i moc katalogową/musi mieć zapas, nie na pograniczu,katalogowe dane są na wyrost/.
Co do rezerwy to tu musisz sam określić..wskazania są różne zależnie od wielu czynników... Zatankuj gaz i benzyny i jeżdżąc obserwuj przy ilu kilometrach są zmiany w świeceniach, przy jakim rezerwa świeci i ile na niej zrobisz do pustego zbiornika/tylko mała uwaga przy zbyt niskim ciśnieniu i ustawieniach centralki przełączy na benzynę, ale wtedy próbuj przełączyć na gaz przy spokojnej-delikatnej jeździe,jeśli pójdzie to coś z ustawieniami, jeśli nie to pusty/
Gong powinien oznaczać pusty zbiornik...czasami po dłuższym użytkowaniu potrafi być problem po zatankowaniu,auto nie wchodzi na gaz z winy zaciętego tłoka w cewce wielozaworu.
Wyjeździj do końca i na tej samej stacji zatankuj do odbicia.
Po jakimś czasie sam dojdziesz mniej więcej po ilu kilometrach co i jak świeci-gaśnie na wskaźnikach.Wraz z wyczuciem instalacji/obserwując wskazania i kilometry/ będziesz wiedział że powinna wejść tak a nie inna ilość gazu podczas dotankowywania.

Dzięki za browarki...uzbierało się wiaderko Very Happy ale do wanny daleko Wink Very Happy
Pozdro Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 15:59
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Poniżej zdjęcia instalacji LPG w moim MB




. Co uda się zobaczyć co jest nie tak bądź źle daj znać.

OK, poczekam do wyjeżdżenia LPG do zera i zatankuje na tej samej stacji co teraz mam gaz.

Wiadomo w sekwencji jak stanę na chwilkę np. pod sklepem to ponowne odpalenie równa się z od razu przejściem na LPG. PB mam do połowy zbiornika i nie pamiętam kiedy dolewałem PB chyba coś w połowie listopada br.

Dokładnie mam ten rodzaj instalacji LOVATO SMART http://landi.pl/lovato-smart-lpg.html . Poniżej na tej stronie jest cała specyfikacja instalacji LPG.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Pon 08 Gru 2014, 14:23
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Witam.Dopiero dziś przejrzałem fotki...brak czasu.
Artur fotki oki ale nie widzę na nich wszystkiego.
To co zauważyłem na fotach a do poprawki.
1.Dwa obwody ciśnienia na dwie listwy po dwa wtryskiwacze...tak masz?
Wg specyfikacji powinieneś mieć na listwie czujnik temperatury i ciśnienia gazu...gdzie on jest bo tego nie widzę...na jednej z listew czy przed filtrem powietrza,czy w filtrze /bo za filtrem a przed rozdzielaczem go nie ma/ Jeśli przed filtrem to błąd,będzie zakłamywał odczyty,filtr ulega zabrudzeniu i za nim ciśnienie będzie inne niż przed nim.
2.Brak opasek na przewodach od wtrysków do dysz na kolektorach...przy nowej instalce oki,ale z czasem układ się rozszczelni.
3.Czy długości przewodów z wtryskiwaczy do dysz na kolektorach są jednakowe dla wszystkich wtryskiwaczy gazowych? Muszą być jednakowe.
4.Brak /ja go nie widzę na foto/ obwodu wyrównania ciśnień pomiędzy listwami wtryskowymi....przewód łączący listwy wtryskowe ze sobą /montowany na drugim końcu listw wtryskowych przy pomocy wkręcanych króćców/

Te błędy montażu są widoczne na Twoich fotkach.Reklamuj u gaziarza.

Pozdro Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Pon 08 Gru 2014, 17:12
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Dzięki za wskazówki. Przyznam że nie co jestem zmartwiony tym wszystkim.

Dwa to czy z takimi błędami co mi napisałeś raz że jazda jest bezpieczna a dwa w ogóle by instalacja miała rację funkcjonowania?.

Jeszcze może być tak że ja nie wszystko uwieczniłem na zdjęciach. Uwieczniłem to co widziałem że jest do LPG a to co może być gdzieś że tak powiem schowane, pod spodem itp. mogłem tego nie uwiecznić. Przyznam że dopiero się uczę jak co gdzie co jest i wygląda.

Owszem jest jeszcze coś schowanego tak jak by bliżej ściany grodziowej jest to pod plastikiem w linii poziomej. I to coś idzie do centrali jak by co jest wtyczka i wpina się komputer. Z kolei centralka jest schowana jak by w takiej fabrycznej luce pod plastikowym przykryciem.

W komorze filtra powietrza też coś ma być?. Czy na odmie od komory filtra powietrza?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Pon 08 Gru 2014, 18:04
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


asziatko napisał:
Dzięki za wskazówki. Przyznam że nie co jestem zmartwiony tym wszystkim.

Dwa to czy z takimi błędami co mi napisałeś raz że jazda jest bezpieczna a dwa w ogóle by instalacja miała rację funkcjonowania?.

Jeszcze może być tak że ja nie wszystko uwieczniłem na zdjęciach. Uwieczniłem to co widziałem że jest do LPG a to co może być gdzieś że tak powiem schowane, pod spodem itp. mogłem tego nie uwiecznić. Przyznam że dopiero się uczę jak co gdzie co jest i wygląda.

Owszem jest jeszcze coś schowanego tak jak by bliżej ściany grodziowej jest to pod plastikiem w linii poziomej. I to coś idzie do centrali jak by co jest wtyczka i wpina się komputer. Z kolei centralka jest schowana jak by w takiej fabrycznej luce pod plastikowym przykryciem.

W komorze filtra powietrza też coś ma być?. Czy na odmie od komory filtra powietrza?.



Instalacja będzie funkcjonować a problemy wyłapiesz i odczujesz gdy już wczujesz się w auto, i będziesz wyłapywał problemy z pracą silnika na lpg.
Co do opasek na przewodach /pisałem których / to już względy bezpieczeństwa i uciążliwego w przyszłości smrodu spod maski....a przy większych luzach/pęknięciach końcówek przewodów itp/ problemy z pracą silnika i rozruchem/lewe powietrze/.
Wąż /przewód łączący listwy wtrysków/ zapewnia równomierne ciśnienie na obu listwach , ma to wpływ na pracę układu w przypadku spadków ciśnienia lpg i różnej długości przewodów od trójnika do listew. W skrajnych przypadkach możesz uszkodzić kat.....a po za tym będzie rozjeżdżał się program z parametrami.
To co schowane to pewnie chodzi ci o map sensor gazu/chociaż w instrukcji podanej przez ciebie piszą że jego nie ma/...jeśli już to powinien dochodzić tam wężyk podciśnienia z kolektora i wężyk ciśnienia z czujnika gazu i kostka elektryczna.
Wg mojej rozeznania w komorze filtra i na odmie nie powinieneś mieć elementów instalacji.
To co masz w programie itp nie wiem, za duże zużycie lpg np. może być powiązane ze złą regulacja parametrów albo źle dobranymi wtryskiwaczami tzn. wielkość szczeliny w dyszy.
Ogólnie to co Ci opisałem do poprawki i gaziarz łaski nie robi....rada nie słuchaj jego wyjaśnień i tłumaczeń, bo w przyszłości będziesz robił to na własny koszt.Widzisz ja takie rzeczy poprawiam a szukanie i naprawa później będzie Ciebie obciążała.
Musisz dyplomatycznie żeby nie mieć problemów i następstw w przyszłości/przykrych dla silnika/.

Będziesz miał pytania pisz.
Pozdro Artur. Dzięki za browarki.Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Pon 08 Gru 2014, 23:33
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Cytat:
To co schowane to pewnie chodzi ci o map sensor gazu/chociaż w instrukcji podanej przez ciebie piszą że jego nie ma/...jeśli już to powinien dochodzić tam wężyk podciśnienia z kolektora i wężyk ciśnienia z czujnika gazu i kostka elektryczna


Jutro postaram się zrobić zdjęcie żeby to lepiej zobrazować. Jest to w każdym razie owinięte w taki jak by ala przylepiec co się owija przewody żeby je zabezpieczyć.

Cytat:
Wg mojej rozeznania w komorze filtra i na odmie nie powinieneś mieć elementów instalacji


Rzucę okiem jutro do komory filtra i zobaczę czy tam coś jest czy nie ma i czy coś jest także przy samej komorze filtra.

Kurde nie zrobią nic dobrze mechanicy, gaziarze. Tyle kasy się kładzie na instalację i wszystko idzie na sztukę nie na jakość. Później ktoś inny musi to poprawiać doprowadzać do ładu składu po takich nie dokładnych fachurach. Dwa to też dochodzą koszty bo weźmie to inny gazownik i też krzyknie XY zł.

Ma tym ostatnim tankowaniu co miałem mam przejechane 220 km do dzisiaj. Zatankowane było 30.52 litrów LPG co daje średnia 13.87 l/100 km po samym mieście. Ale to też jest takie liczenie na zaś bo więcej się dowiem jak zaleje cały bak po wyjeżdżeniu tego do zera.

Szkoda Macku że jesteś kawałek ode mnie bo bym podjechał do Ciebie żebyś zobaczył na tą instalację i zrobił ewentualne poprawki Smile.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Wto 09 Gru 2014, 13:11
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Spoko.Zrób poprawki zewnętrzne w instalacji.
Spalanie sprawdź tak jak piszesz.
Urlop na mazury a po drodze do mnie na poprawki...oczywiście słońce,leżak i browar...
Wink Very Happy

Pozdro Maciej
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
asziatko

Debiutant



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / Małopolska
Posiadane auto: Renault Modus | 1.6 | 16V | 88 KM | 2004
Piwa: 0/8
Wysłany: Wto 09 Gru 2014, 15:19
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Zrobiłem kolejne zdjęcia instalacji LPG co zobaczyłem dzisiaj co mogą być to elementy instalacji LPG



. W jednym z postów pisałeś mk0367

mk0367 napisał:
Dwa obwody ciśnienia na dwie listwy po dwa wtryskiwacze... tak masz?.


znalazłem kolejne dwa wtryskiwacze, co widać je na zdjęciach - 3 i 4 zdjęciu od lewej.

Przed i za komorą powietrza oraz w filtrze powietrza nie mam nic.

Na 4 i 5 zdjęciu od lewej widać tą plastikową listwę poziomą co idzie do centralki schowanej.

Jak by to było bliżej do Ciebie to zapewne bym już był na etapie umawiania się sprawdzenia instalacji przez Ciebie Smile.

Czy w ogóle instalacja LPG Lovato jest dobrą instalacja czy lepsza by był STAG?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Wto 09 Gru 2014, 17:24
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Sporę Spalanie LPG Po Założeniu Instalacji


Artur jaki masz silnik w swoim mercu? 1.8 ,2.0 ,2.3 ,2.4 ,2.8 ,3.6 ,4.3 ? Jak dodałeś fotki to wychodzi że masz 8 garów?Po ostatnim poście i fotach nie jestem już pewien.
Przydałaby się fota z góry z ujęciem całej komory silnika, z uwidocznieniem wtrysków gazu, widoku przewodów gazowych.

Z poprzednich fotek zauważyłem że masz trójnik na dwa obwody...jeśli masz 8 garów i 4 listwy wtryskowe po 2 wtryskiwacze to musi być gdzieś jeszcze rozdział na pozostałe 2 obwody....chyba że przechodzi przez 2 listwy do następnych dwóch.
Jak to jest zrobione?

Z tego co podesłałeś w tych fotkach to tym bardziej powinieneś mieć wyrównanie ciśnień łączące 4 listwy wtryskowe........tzn gaz z jednej strony wchodzi do listwy a drugą stroną łączy się na tej samej/wejście-wyjście do listwy/ zasadzie z drugą listwą .
Opasek na przewodach od wtrysków do dolotu jednak nie widzę....po tych fotach wychodzi że długość wężyków od wtrysków do dolotu jest też różna /powinna być taka sama na każdym z 8 wtryskiwaczy gazowych/.
Wtryskiwacze gazowe powinny mieć pozycje jak najbardziej do pionu ze względu na ich budowę.

Przy twoim układzie ważny jest też wydatek reduktora tzn. jaką moc obsługuje a jaką Ty masz w aucie.No i oczywiście czy wtryskiwacze lpg obsłużą moc z cylindra, ale to myślę jest oki.

Co do typu co lepsze czy stag czy lovato to zależy od auta,montażu i preferencji kierowcy.
W twoim przypadku moim zdaniem dobry byłby stag np. 300, może być też agis dawniej obd can a teraz jego następca. Ale to jest indywidualne podejście każdego.
Staga fajnie się kalibruje ale agis tez nie jest gorszy Wink Very Happy

Nie ma problemu rezerwuję Ci miejsce...najbliższe dni mam obstawione,ale jak już tyle z siebie wywaliłem to muszę dokończyć robotę Wink Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Pewnie forumowicze mają nas już dość i naszych krótkich Wink Very Happy komentarzy Rolling Eyes
Browarka do kolekcji dołączę...dzięki Wink
Pozdro Maciej
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum ALFA ROMEO Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja


Alfa RomeoGiulietta

32 900

2013r.

131 207 km

śląskie

Alfa RomeoGiulia

103 900

2019r.

60 000 km

mazowieckie

Alfa RomeoStelvio

119 900

2018r.

103 500 km

wielkopolskie

Alfa RomeoStelvio

117 900

2017r.

57 000 km

mazowieckie

Alfa RomeoGiulietta

31 400

2011r.

169 344 km

świętokrzyskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Alfaholicy.org   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System