Wszystko śmiga ;d gazownik zwiększył dawkę gazu na wolnych obrotach i jest teraz elegancko
Czy waszym zdaniem 220zł za nowy reduktor do instalacji sekwencyjnej to rozsądna cena ?
Pytałem o regeneracje ale nie wie za bardzo co to za reduktor i mówił że cięzko bedzie dostać zestaw naprawczy;d
220 zł za nowy reduktor to rozsądna cena...Ale jaki to reduktor i ile kucyków obsługuje?
Dopytaj ile za montaż i oczywiście ustawienie i kalibrację instalacji.
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
ja tak myślałem żeby samemu zakupić bo znalazłem za 150zl obsługuje do 136koni ciśnienie od 0,9bara do 1,3 jak dobrze pamiętam i ewentualne koszty zmiany reduktora doliczyć ;d nwm ile tam wołają za takie usługi
tylko pytanie czy do mjego auta takie parametry by pasowały .
Z tych dwóch do Twojego wybrałbym ten do do 150 KM.
120 KM to przy twoim 106 konnym aucie w niektórych sytuacjach może być za mało... tym bardziej ,że zazwyczaj jest podane na wyrost i w realiach obsługuje niższe wartości.
Reduktor miedzy innymi odpowiada za jakość-komfort jazdy na lpg...np parametry przyśpieszenia,czas reakcji itp.
Zużycie gazu to kwestia parametrów i regulacji instalacji gazowej po założeniu reduktora...ale to już sprawa dla gaziarza. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Nie wiele droższe a może rusz by lepszy któryś był ?
I jeszcze taka sprawa byłem się przejechać przycisnąłem go fiata na 2 biegu i tak przy 6tys przełączył na gaz ale nie pipkało jak by koniec gazu tylko zielona lampka mrugała. To tak ma być czy po prostu reduktor nie daje rady wiecej ?
Nie wiele droższe a może rusz by lepszy któryś był ?
I jeszcze taka sprawa byłem się przejechać przycisnąłem go fiata na 2 biegu i tak przy 6tys przełączył na gaz ale nie pipkało jak by koniec gazu tylko zielona lampka mrugała. To tak ma być czy po prostu reduktor nie daje rady wiecej ?
Zavoli zeta N i S ....teoretycznie 150 i 250 KM, w praktyce obsługują ok 130 KM i 180-190 KM, wg. tego co czytałem.
Reduktory nie zawodne i wcale nie takie proste w środku (jak mówi reklama)...w 4 komorach ogrzewania gazu (dwustronnych) dla szybszego i efektywniejszego grzania założono miedziane sprężynki dł. ok 4-5 cm średnicy ok. 5 mm (chyba 10-11 sztuk,nie pamiętam dokładnie).
N i S różnią się rodzajem stopu i np. liczbą sprężyn napięcia membrany.
Po ok.60.000 km (zależnie od jakości gazu) należy czyścić komory grzania, sprężynki "zarastają" syfem.
Ale mimo tego polecam.
Co do przełączenia na benzynę to albo parametry instalacji lpg np. max obroty na gazie,max obciążenie na gazie, za wysoko ustawione ciśnienie minimalne itp albo reduktor nie daje rady bo za mały albo zasyfiony.
to ostatnie to twój gazownik powinien sprawdzić i ustawić przy ostatniej wizycie
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Zavoli zeta N i S ....teoretycznie 150 i 250 KM, w praktyce obsługują ok 130 KM i 180-190 KM, wg. tego co czytałem.
Reduktory nie zawodne i wcale nie takie proste w środku (jak mówi reklama)...w 4 komorach ogrzewania gazu (dwustronnych) dla szybszego i efektywniejszego grzania założono miedziane sprężynki dł. ok 4-5 cm średnicy ok. 5 mm (chyba 10-11 sztuk,nie pamiętam dokładnie).
N i S różnią się rodzajem stopu i np. liczbą sprężyn napięcia membrany.
Po ok.60.000 km (zależnie od jakości gazu) należy czyścić komory grzania, sprężynki "zarastają" syfem.
Ale mimo tego polecam.
Co do przełączenia na benzynę to albo parametry instalacji lpg np. max obroty na gazie,max obciążenie na gazie, za wysoko ustawione ciśnienie minimalne itp albo reduktor nie daje rady bo za mały albo zasyfiony.
to ostatnie to twój gazownik powinien sprawdzić i ustawić przy ostatniej wizycie
Pozdro.
Nie zamierzam tym jeździć aż tak długo brakuje mocy i wgl chce żeby to hulało i później dobrze sie sprzedało Więc rozważam czy wymieniać ten reduktor czy nie Z 1 rok tym jeszcze min pośmigam dlatego się zastanawiam
Co do ustawień gazu to mówił że mam sie przejechać i zobaczyć ;p przejechałem się i śmigało trochę go też przycisnąłem ale nie aż tak bardzo ;d w sumie nie było gdzie bo to na 2 biegu się do 110 buja lekko trochę mu tam pedał przy sprawdzaniu wcisnąłem ale to tak żeby sprawdzić czy się nie zdusi czy coś ogólnie pytał czy przy wyższych obrotach się nie dusił itp ale nic wtedy nie zauważyłem ;d
Nie ma co też co chwile siedzieć u gaziarza jak tu reduktor może być nie sprawny
Ogólnie nie wiem czy pisałem ale ciśnienie podpatrzyłem na kompie to wskazywało 0.94. Chyba tak spoko mi sie wydaje Czy może się mylę ?
ogólnie pomyślę nad tym reduktorem z tym że będzie musiał poczekać muszę zawieszenie zrobić bo mi przy hamowaniu z prędkości +100 trzęsie całą budą
Ogólnie thx za pomoc jak bym miał kase na reduktor to poruszę temat wtedy mi doradzicie trochę co i jak
Pisałem ,że przełączanie z lpg na pb może być związane z ustawieniem parametrów instalacji (max obroty na gazie,max obciążenie na gazie,max obciążenie,ustawione minimalne ciśnienie dla gazu itp) i to ustawia gazownik,albo zasyfionym lub za małym (to jest właśnie to co ci pisałem że parownik-reduktor może nie wyrabiać w pewnych sytuacjach) reduktorem.
Także mała ilość gazu w butli ma na to wpływ.
Parametry ustawione w instalacji to program i gazownik...ocena wydatku reduktora w czasie jazdy po podciągnięciu w programie np. max obrotów na gazie(itp,itp wg. opisu) to też zadanie gazownika z lapkiem w czasie jazdy.
Wg mnie (nie znam reduktora) ciśnienie 0.94 może być wynikiem dużej średnicy dysz we wtryskiwaczach gazowych, i zostało skręcone żeby "wyszła kalibracja"(przy za dużym nie wyjdzie).Ale też jest zależne od typu reduktora.
Aby zdecydować czy wymiana potrzebna musisz sprawdzić to co powyżej.
Co do hamowania ze 100 i telepaniu autem to winne mogą być elementy zawieszenia(zużyte i luzy itp) ale i prosta usterka w postaci zużytych-krzywych itp tarcz hamulcowych i klocków...proste rozwiązanie, przetoczyć tarcze u tokarza i zmienić klocki i sprawdzić...samo przetoczenie i stare klocki nic nie da.
Z Twojego opisu że podczas hamowania(chyba że w innych wypadkach też telepie) wychodzi że masz problem z tarczami i klockami.
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
co do tarcz i klocków to nowe są ;d luzy w zawieszeniu są byłem na trzepakach i do wymiany caly wahacz bo mi sworzeń padł więc zrobi i mam nadzieję że będzie spokój ;D
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3Następny
Strona 2 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.