Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 28 Paź 2008, 15:43
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
Wlasnie wrocilem od gazownika i nic nie zalatwilismy(nie mial czasu),wiec sie wkor... i postanowilem zrobic to samemu.wymontowalem krokowca i zalozylem srube.auto nie do poznania,ladnie przyspiesza nic nie szarpie bede musial jesze do niego jechac w czwartek to mi go wyreguluje bo ja to tak tylko na oko i ucho wyregulowalem Dzieki kilolo za podrzucenie tematu,zapraszam do siebie na piwo Gdyby nie to forum to pewnie bym jeszcze kupil ta cewke i kupe niepotrzebnych czesci i bym zbankrutowal.teraz sie wziolem za silniczek od wycieraczek bo tez mam z nim problem..
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 224 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdansk Posiadane auto: Brava 1,6 '95 Marea 1,8 '97
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 28 Paź 2008, 17:45
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
przy okazji spytaj sie gazownika czy da rade wymienic sterownik gazu na jakis inny model bo ten co masz prawdopodobnie slabo wspolpracuje z krokowcem.
a o silniku wycieraczek tez mozemy pogadac
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
saakaszwili napisał:
adam-as napisał:
Świece mam nadzieję że masz dwuelektrodowe NGK?
Adam, a nie lepsze są normalne jednoelektrodowe NGK?
Nie no zdecydowanie dwuelektrodowe - masz lepszą iskrę i lepsze spalanie.
Zresztą do modelu 1.6 16V są takie fabrycznie zastosowane i należy takie stosować jak podaje katalog NGK.
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 16:39
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
no i chyba czeba szukac dalej:( przez chwile wszystko bylo oki ale znowu wrocilo.pojechalem do gazownika i powiedzial ze sproboje podmienic centralke na nowa a jak nie to bedziemy po koleji wszystko sprawdzac i podmieniac na inne.macie jakies nowe pomysly co to moglo by byc??
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 02 Lis 2008, 14:56
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
zauwazylem ze na reduktorze jest naklejka 100HP czyli do silnikow z moca do 100KM a moj seryjnie ma 103 i zamontowalem strumienice. mi sie wydaje ze reduktor powinien byc 140 HP,czy to moze byc przyczyna tych wszystkich objawow??
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 14 Lis 2008, 19:01
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
no i okazalo sie ze cewka byla walnieta a do tego poprzedni nawiedzony gazownik kazal kupic swiece ISKRA jednoelektrodowe ktore okazaly sie zle. wlasnie wrocilem od gazownika co dostalem namiary na forum i on rozwiozal moje problemy.Auto smiga az chce sie jezdzic
Temat uwazam za zamkniety i mam nadzieje ze nie bede musial juz wracac do tego typu usterek dzieki za pomoc
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 18 Lis 2008, 19:09
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
narazie nie wiem jakie mam spalanie bo musze wyjezdzic zbiornik.jak bede cos wiedzial to napewno napisze.dawniej spalal mi do 11 po miescie a w trasie spalil mi 7.5 przy spokojnej jezdzie:D
Dołączył: 19 Lis 2007 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polkowice Posiadane auto: Fiat Brava 1,6 16v
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 19 Lis 2008, 14:25
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z gazem (dlawienie i strzelanie)
oj widze,że poruszony został kłopot,który mnie równierz prześladował.A mianowicie strzelanie jak zaglądnełem pod maske okazało się,że filtr powierza był nie dokręcony.. dokręciłem i wszystko gra, ale ... pękło mi coś koło filtra powietrza ( jakby pojemniczek połączony wężem z filtrem powietrza). co to jest? pytam się bo ja amator i czy to waża rzecz?
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3Następny
Strona 2 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.