Posiadam alfe146 1.4TS z 99r i od jakiegos czasu mam problemy z obrotami.Odcałem samochód do mechanika a ten stwierdził ze to sonda jest wadliwa.Wymienił ja i owszem obroty były OK ale tylko przez jakis czas.Poradzcie co to moze byc jesli spotkaliscie sie z takim problemem.
Re: ( Alfa Romeo 156 ) Problemy z obrotami.146 1.4TS 99r
Niewiem czy czyscił te elementy,ale nic o tym nie wspominal wiec przypuszczam ze nie.Dziwi mnie to ze,te objawy nie sa ciagle.W zasadzie niepotrafie stwierdzic jednoznacznie kiedy wystepuja.Czasami obroty faluja zaraz po uruchomieniu silnika,czasami dopiero jak sie nagrzeje a sa dni ze silnik pracuje normalnie jaky nigdy nic.
Re: ( Alfa Romeo 156 ) Problemy z obrotami.146 1.4TS 99r
cześć, mam takie same objawy w mojej alfie 1.6 TS 98' tak samo, obroty faluja, nieraz spadna na moment tak nisko ze całe auto zadrzy, dzieje sie tak nie zawsze, nieraz na zimnym a nieraz jak jest pozadnie nagrzany, moze to wina wariatora, a moze i sonda, u mnie mechanik szukał przyczyny dławienia się samochodu co sie okazało ze to przepływomierz ale początkowo grzebał przy sondzie, wiem ze ja odcioł a potem łączył kabelki, moze to naprawde wina sondy? bo od tej pory mi wariuja obroty. _________________ piciaaa
Re: ( Alfa Romeo 156 ) Problemy z obrotami.146 1.4TS 99r
Hmmm sonde wymieniałem po 3 mieciacach.Fakt niemoge powiedziec ze niebyło lepiej.Falowanie ustało ale po jakims miesiacu od wymiany na nowa obroty znowu falowały.Sam niewiem co to jest.Ostatnio wymieniłem wszystkie swiece(choc przejechałem na nich zaledwie 10 tys km).I tu niespodzianka swiece na pierwszym cyl były całkowicie wypalone.Obroty jakby sie uspokoiły choc czasami na moment spadna. Przepływke tez wymieniałem ale niesadze by to była jej wina.Jak była wadliwa to były zupełnie inne objawy-zimny silnik zupełnie sie dławił po dodaniu gazu i niemiał mocy!!!!!!
Re: ( Alfa Romeo 156 ) Problemy z obrotami.146 1.4TS 99r
przepustnica to napewno nie bo mam nowke. juz tak mysle ze moze to wariator bo troche mi klekocze, czasem chodzi jak diesel. tylko jak to sprawdzic? trzeba go wymieniac z całym rozrządem bo inaczej szybko ponownie padnie, problem w tym ze razrzad był niedawno wymieniany i teraz nie wymienie samego wariatora bo te mija sie z celem. sam już nie wiem? _________________ piciaaa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Alfa Romeo 156 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.